Regulamin |
Sklep internetowy działający pod adresem http://pismozadra.pl/kiosk-z-zadra, prowadzony jest przez: Fundację Kobiecą, z siedzibą w Krakowie przy ul. Syrokomli 19B/20 wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy m. Krakowa w Krakowie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000058956, nr NIP 676-10-51-474, nr Regon 350646745. Słowniczek: Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://pismozadra.pl/kiosk-z-zadra, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu; Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim sklep przygotowuje zamówienie i przekauje do wysłania wybraną przez Klienta/Klienta formą dostawy; Klientka/ Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w sklepie, posiadająca konto Klientki/Klienta; Konto Klientki/Klienta - baza zawierająca: dane Klientki/Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klientki/Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień; Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klientkę/Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie; Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klientkę/Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu Pay-Pal lub innych systemów płatności on- line;
I. Przyjmowanie i realizacja zamówień 1. Zamówienia od Klientek i Klientów przyjmowane są przez strony internetowe http://pismozadra.pl/kiosk-z-zadra, po złożeniu zamówienia Klient/Klientka dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. 2. Klientka/Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem. 3. Składajac zamówienie Klientka/Klient dokonuje: - wyboru zamawianych towarów 4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT (na życzenie) bądź dokument sprzedaży detalicznej.
II. Zmiany w zamówieniach 1. Zmiany w zamówieniu Klientka/Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania, o czym Klient/Klient zostanie poinformowana/poinformowany drogą mailową). Klientka/Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. 2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie pod numerem (12) 430-19-70. Zmiany w zamówieniu zlecane telefonicznie będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klientki/Klienta jako właścicielki/właściciela konta.
III. Ceny towarów i wysyłki 1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klientkę/Klienta zamówienia. 3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na swoich stronach bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. 4. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klientkę/Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy na terenie kraju dostępna jest na stronach w zakładce Cennik i czas dostawy.
IV. Czas realizacji zamówienia 1. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany przez Klientkę/Klienta. Podane w zakładce Cennik i czas dostawy terminy są terminami deklarowanymi przez pocztę. 2. Odbiór osobisty możliwy jest w każdy poniedziałek (w godzinach 10:00 do 14:00) i wtorek (w godzinach 09:00 do 14:00). Jeżeli odbiór nie nastąpi w przeciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostaje anulowane. 3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klientkę/Klienta.
V. Formy płatności 1. Klientka/Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski: a. płatność przy odbiorze gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zakończeniu procedury składania zamówienia przez Klientkę/Klienta, b. przelew bankowy/przelew za pośredncitwem PayU i PayPal. Przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od Klientki/Klienta lub zaksiegowaniu wpłaty na koncie Fundacji. c. płatność przy odbiorze gotówką podczas odbierania zamówienia w Ksiegarni eFKa 2. Towary z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacane wyłącznie przelewem. 3. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie: "przesyłka pobraniowa" wobec Klientki/Klienta, który/która nie odbierze wysłanego zamówienia płatnego przy odbiorze.
VI. Reklamacje 1. Klientce/Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: a. wad fabrycznych, b. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu c. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu W takim przypadku Klientka/Klient powinna/powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną pod adresem sklepu: Fundacja Kobieca Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową/ dokument sprzedaży. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientce/Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje jej/jemu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 4. Klientka/Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu miesiąca od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia sklepu o wadzie w ciągu dwóch tygodni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
VII. Prawo odstąpienia od umowy/Zwroty 1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klientka/Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. 2. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/ dokumentem sprzedaży. 3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. VIII. Dane osobowe 1. Składając zamówienie w sklepie Klientka/Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Kiosku z Zadrą na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klientkę/Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Klientka/Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. 2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
IX. Postanowienia końcowe 1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientką/Klientem a Fundacją Kobiecą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientce/Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub dokumentu sprzedaży detalicznej. 2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronach sklepu internetowego obowiązuje przez czas nieoznaczony. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie http://pismozadra.pl/kiosk-z-zadra.. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. 3. Towary prezentowane na stronach www.pismozadra.pl/o nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. 4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanej/pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. 5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. 6. W przypadku Klientek i Klientów nie będących konsumentkami i konsumentami nie mają zastosowania postanowienia Działu VII niniejszego Regulaminu "Prawo odstąpienia od umowy". |